Saturday 7 May 2011

değişiklik

süper güneşli bir auckland gününe uyandım bu sabah ve bir kaç haftadır üzerimde dolanan kara bulutlardan ve de içimi bunaltan sıkıntılardan kurtulmaya karar verdim.. bunalım takılmaktan sıkılmış bir kişinin yapabileceği en mantıklı şeyin hayatına renk katmak olduğuna karar verdim ve de renk katma işine burdan başladım.. bu yazıyı yazdıktan sonra da pc başından kalkıp evde gerekli değişiklikleri yapmayı planlıyorum. henüz bu gerekli değişikliklerin ne olduğu konusunda pek bir fikir sahibi olmasam da deneme-yanılma şeklinde bulabileceğime dair bir his var içimde ( içimdeki hisler genelde yalancı dangalozun teki olur ama yine de bir şans daha vereceğim kendilerine )..
yarın sabah uyandığımda gri bir havayla karşılaşıp yine eski moduma dönme ihtimalim çok fazla olsa da umurumda değil.. bugün hayatıma yeni renkler ve de büyük mutluluklar katma zamanı..
deneyin iyi gelebilir ;)


2 comments:

  1. iyi olacak beybi, ben gelcem yanına altını üstüne getircez oranın..parayı yiyip dönecem :)))

    ReplyDelete
  2. ahahhaha hadi bakalım bekliyorum ;)

    ReplyDelete