Sunday 8 May 2011

anneler günü

29 yıllık hayatımdaki en berbat anneler gününü geçiriyorum.. en şebekçe duygularım ve de yüz ifademle ancimin anneler gününü skype üzerinden kutlamaya çalışırken dün rahim kanseri şüphesi ile biyopsi yaptırdığını öğrendim..  yüksek tansiyon nedeniyle narkoz verilememiş parça alımı sırasında çok canı yanmış ancimin anlatırken bile yüzünde o acı vardı :( offf yaaa.. nasıl bir çaresikliktir bu tanrım.. annemin en zor döneminde yanında olamamaktan daha kötü ne olabilir bu hayatta..
dün ne kadar iyi hissediyordum kendimi şimdiyse sadece çaresizim... ama bilmeliydim.. bir şeyler güzel gitmeye başladığında hep bir sorun çıkar karşıma ama bu kadar kötüsünü tahmin edemedim.. çok inançlı biri olduğum söylenemez ama şu an sadece dua etmek istiyorum.. allahım lütfen annemi koru, ona bişey olmasına izin verme.. lütfen.. 

No comments:

Post a Comment