Wednesday 11 May 2011

başvuramazsaz başvururlar gülümm

on yüz bininci kere sıyırdım yineee ne mutlu banaaa... annemin test sonuçları ile ilgili hala bir haber olmaması nedeniyle her sabah cinnet modunda uyanmam yetmiyomuş gibi her gün başvurduğum farklı bir  işten olumsuz cevap alıyo olmam cinnetlerime cinnet katıyor... hadi city council kendi vatandaşlarına öncelik vermek istiyor bu bi derece kabullenebileceğim bişey sonuçta sadece kıçı kırık bir residentım burda ama abudik gubudik firmalara noluyor arkadaşımmmm?
en son başvurduğum part-time satış asistanlığı için hem ingilizce hem de matematik sınavına tabi tutuldum.. tamam matematik sınavına lafım yok sonuçta rakam özürlü bir insanı denemek istemelerini gayet normal karşılıyorum ama a be allahın hıyarı sana kapı gibi ielts sınav sonucumu getirmişim üstüne dil okulundan aldığım sertifika advanced level daha ne diye o salak ingilizce sınavını koyarsın ki önüme yahuuuu?
fena halde sinirliyim ama kime ondan da pek emin değilim... bi yanda beni bu tarz aptallıklarla muhattap eden insan kaynakları sorumluları ya da müdürler.. diğer yanda ülkemin içine ederek bizi insan gibi yaşamak adına başka bir ülkeye yerleşmek zorunda bırakan siyasiler.. bulduğum her işe bir kulp takarak sürekli bi arama modunda yaşamama neden olan pek sevgili eşim.. ve tabiki dünyanın her yerinde geçerli bir bölüm okumayı akıl edemeyerek kimsenin adını bile duymadığı bir bölümden mezun olan ben..
hangi birinin beynini dağıtsam ki ben şimdi?

4 comments:

  1. Auckland Central Backpackers???

    ReplyDelete
  2. ve ayrıca geçmiş olsun ama bu kadar kafayı takmak iyi bişeysi değil..güzel düşün,hayırlısı olsun..zor bi durum elbette ama sen orda kendi kendine kurduğunda bir şeyler düzelmiyor, umarım iyi haberler gelir

    ReplyDelete
  3. backpackers la ne işin var hatun sen gelene kadar ben 2+1 bi eve çıkmış olurum merak yok ;)
    güzel şeyler düşünmeye çalışıyorum ama pek kolay deil ki şekerim :( ama yine de saol ;)

    ReplyDelete