Wednesday 17 October 2012

ailemizin yeni üyeleri..


 çoooook uzun zaman olmuş yazmayalı hatta okumayalı.. en son tembelim demişim ya vazgeçtim ondan benim durumum için başka bir kelime türetilmeli şöyle double tembellik anlamına gelen.. bir ara yatmaktan fırsat bulursam bunun üzerinde düşünebilirim sanırım..
yazmadığım zamanlarda neler değişti hayatımda diye düşünüyorum ve farkediyorum ki çok şey değişmiş.. bir kere yaşadığım şehir değişti artık auckland değil hamilton saçmalamalarım bunlar buralıların deyişi ile hamiltron ya da sadece tron.. 2 hafta önce iş durumum da değişti artık yine işsizim ve bu gidişle bu durum uzunca bir süre devam edecek.. geçen haziranda ailemize Karpuz dahil oldu.. bizim minik, yaramaz, dünya tatlısı kedimiz.. onun gelişiyle hayatımız kadar gecelerimiz de renklendi (yoksa karardı mı demeliyim bilemedim).. her gece özellikle sabaha karşı gırıltılar ve gurultular eşliğinde bizi uyandırıp kendini sevdirme telaşında minik oğlumuz.. napalım o da öyle bir kedi işte gece sevilmezse mutsuz oluyor bizde onu mutsuz etmeyelim diye uykusuz kalıyoruz ya da onu yataktan aşağı atıp uyumaya devam ediyoruz..
karpuz dışında yeni bir üyesi daha var artık ailemizin.. gerçi son üye henüz tam olarak dahil olmadı aileye biraz daha zamanı var aramıza katılmak için ama biz onu şimdiden çooook sevdik.. her ne kadar henüz dokunamasak da arada fotoğraflarına bakıp mutlu oluyoruz.. henüz 7cm kendileri ama şimdiden benim hayatımı fena halde etkilemeye başladı.. yanımıza geldiğinde neler yapacak bize tahmin bile edemiyorum..
şimdilik mide bulantıları ve yorgunluk ve tabi bazende ağrılar olarak ben buradayım diyor bana yaklaşık 6 ay sonra çığlıklar ve ağlamalar şeklinde belli edecek varlığını sanırım ama olsun annesi onu sakinleştirmek ve mutlu etmek için elinden geleni yapacak.. ve kesin olarak bildiğim tek şey annesi ve babası onu çok sevecek..

No comments:

Post a Comment