Wednesday 29 February 2012

iş hayatı bana yaramadı..
hayatımda ilk defa çalışıyo olmasam da 30 yaşında bir insan olarak çalışıyo olmak bünyede fena halde yorgunluk ve işten arta kalan zamanlarda tembellik şeklinde yansıdı hayatıma.. bu arada bu cümleyi kurmak için bi 10 dakika harcadım sanırım ki hala da doğruluğundan emin değilim.. hayırr yaaa ingilizceyi tam öğrenmeden türkçeyi unutamam şimdi hiç sırası değil gerçekten :(
çarşamba ve cumartesi olarak 2 gün iznim var ve bunlar bana yetmiyor.. cumartesi kocamla vakit geçireyim,  çarşamba da ev işi, alışveriş, kişisel bakım vs. modunda başlıyorum güne ama sonuçta  hiç bişey yapmadan ve de üstüne hala yorgun olarak sonlandırıyorum günlerimi.. ve ertesi gün işyerinde sürünüyorum..
çalışmak yerine çocuk yapıp full time anneliğe mi başlasam diye geçiyo bazen içimden ama yok bu tembellik ve salaklıkla annelik olayında da patlarım ben.. yok yani dönüşü de yok bu işin ben bu olayı sevmedim deyince çocuk kendi kendine bakmaya başlamıyo netice de bi kere yaptın mı elin mahkum büyüteceksin ( bak gözüm korktu yine vazgeçiverdim anne olmaktan).
bugün yine çarşamba ve ben yine aynı tembel, sıkkın ve de bıkkın modumdayım.. temizlik yapmam, markete gitmem, yemek yapmam, balkonu yıkamam ve bi iş başvurusu için cover letter yazmam lazım ama ben hala hiç bişey yapmadım.. hee tabi bunların hepsini 4 ten önce yapmam lazım ki gidip kocamı işten alabileyim yoksa bi de onun serzenişlerini dinlemem gerekecek ki hiç çekemem şimdi cidden :/
hımmm sabahtan beri yaptıklarımı düşünüyorum şimdi ve dışardaki ölü fareyi ortadan kaldırmak dışında hiç bişey yapmadığımı farkediyorum öyleki kahvaltı bile yapmadım..
çok iğrenç bi şekilde son bi kaç aydır arada ölü fareler buluyoruz evin çevresinde.. ölü olmaları biraz umut verici olsa da fare olmaları fena halde canımı sıkıyor.. eski komşularımızdan kalan 2 kedi sayesinde pek uzun yaşayamadıklarını tahmin ediyoruz ama neden ve nerden geldikleri konusunda henüz bi tahmin yürütemedik.. durum hala oldukça vahim yani :(
offf bak keyfim kaçtı yine biraz uyursam düzelir belki... her zamanki hadi bana iyi tembellikler...

2 comments:

  1. değişmeyecek hiçbirşey sen hala aynı tembel...KALK ARTIK ŞÖLE SİLKİN(doğru oldumu bu kelime) ASLINDA ONU BUNU BIRAK DA KEŞKE YAKIN OLAYDIK SEN ARDA'YA BAKARDIN BEN EVİN İŞLERİNİ HALLEDERDİM...BU ARADA ÇOOOOOOOOOK ÖZLEDİM..

    ReplyDelete
  2. ah be cakabom 15 imde neysem otuzumda da oyum işte ben aynı bildiğin ben ;) ayrıca bende özledim çok çok :( zaman farkı nedeniyle yakalayamıyorum artık kimseyi ama sabah 5 te uyanmayı başarabildiğim ilk gün arayıp Arda'ya geyik dedirtmen için yalvaracağımdan emin olabilirsin :)

    ReplyDelete