Wednesday 24 August 2011

:.(


 uçuştan önce son 21 saatim ve ben evde oturmuş, kocamdan ayrı kalacağım için ağlıyorum.. yaklaşık 3 gün sonra istanbula inmiş olucam ve havaalanına beni karşılamaya gelmiş insanları görünce onlara sarılıp sevinçten ağlıcam.. 41 gün sonra istanbuldan uçağa binip aucklanda doğru 2 günlük bir yolculuğa çıkıcam ve yine havaalanında anneme sarılıp ağlıcam.. son olarak da 43 gün sonra evime gelip önce kocama kavuştuğum için sevinçten sonra da ama annemi ve kedimi özledim diye üzüntüden ağlıcam.. adım gibi biliyorum yapıcam bunları..
ağlak denen insan evladı var ya o benim işte..

bi de ben ağlarken bu kadar normal görünmüyorum :/

1 comment:

  1. ya kızım sen nasıl bi manyak oldun çıktın ya? kocamdan ayrı kalacam diye ağlıyorum ne yaa? tamam zor tabi oralarda bi başına kalması ama dünyanın sonu değil..sanki orası da böyle hapishane sen yokken hiç bi şey yapamıycak..lütfen artık istanbula bizlere geliyosun diye biraz sevinir misin?

    ReplyDelete