Tuesday 22 March 2011

başlangıçlarda hep bir tuhaf olurum ben...

29 yıllık hayatıma bir çok başlangıç, bir çok yenilik sığdırdım ama en büyük adımı bundan 17 ay önce attım sanırım... yaklaşık 10 yıldır tanıdığım ama sadece 5 aydır birlikte olduğum insanla yepyeni bir hayata doğru yola çıkmaya karar verdik... önce Yeni Zelanda vizesine başvurduk ve vizemizi alır almaz nikah dairesinin yolunu tuttuk... 1 ay içinde her şey tamamlanmış ve ben nikahımızın ertesi günü işimden istifa edip Auckland'a doğru yola çıkmıştım... Atatürk havaalanından, ailemden,arkadaşlarımdan ve 27 yılımı geçirdiğim şehrimden ayrılmanın hüznü ve sevdiğim insanla yepyeni bir hayata başlamanın heyecanı ile bindim uçağa... 34 saatlik uzun,yorucu ve arasıra da olsa ürkütücü bir yolculuğun ardından burdaydım... hiç kimseyi tanımadığım, dillerini bile akıcı olarak konuşamadığım bir ülkede, yüreğimde sonsuz aşk ve tüm dostları geride bırakmanın hüznüyle başladık bu maceraya...
şimdi de yepyeni bir şey deniyorum kendi çapımda... bundan sonra yaşadığım herşeyi paylaşmak adına oluşturdum bu blog'u... hem ben içimdekileri, yaşadıklarımı paylaşmış olurum hem de merak edenlere Auckland ı anlatmış olurum diye düşündüm... ne olur nasıl olur zamanla göreceğiz ama biline ki dilimin döndüğü kadarıyla bende varım artık...
sevgiyle...

No comments:

Post a Comment