Monday 7 November 2011

bahar gelir hoş gelir ley ley lümü lümü ley :)


siz türkiye de kış yaklaştı diye üzüle durun benim içim baharla birlikte kıpır kıpr olmaya başladı bile :)) şimdi böyle dedim diye kıskanan arkadaşlar olursa hiççç kusura bakmasınlar hiçççç de kıskanmasınlar siz orda yazın tadını çıkarırken (ki son 1 ayında istanbulda olmak suretiyle bende eşlik ettim azıcık) burdakiler az da olsa üşüyorlardı. kışlar pek sert geçmediğinden kalın kazaklar atkılar bereler moduna giremiyoruz burda ama olsun kış mı kış biraz soğuk mu soğuk bence yeterli.. şimdi de baharın tadını çıkarma vakti :)

eskiden olsa "ben her bahar aşık olurum" şarkısını söyleyerek keyfime keyif katabilirdim ama evli bir bağyan olaraktan her bahar aynı adama aşık olmanın pek bi değişik tarafı yok o yüzden bu senenin şarkısını "bahar gelir hoş gelir ley ley lümü lümü ley, tüm dallar çiçeklenir lümü lüm güzel gel bize" olarak belirledim. cover bana aittir ama beğenen arkadaşlar izin filan almadan diledikleri gibi kullanabilirler bahar coşkusu sonuçta bu paylaşmak lazım :)) haydi şimdi hep beraber zıp zıp zıplayarak şarkımızı söyleyelim.. ben burda enerji fazlamı atarım sizlerde biraz ısınırsınız belki olmaz mı?

No comments:

Post a Comment